Αϋπνία/Αγρυπνία 2

δεν μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια και είναι τόσο απλό
το μυαλό μου τρέχει και νομίζω όπου να ναι θα κουραστεί και θα σβήσει
συνειδητοποιώ ότι και τα μάτια είναι ενεργά 
μήπως ξημερώνει; φοβάμαι πως μπαίνει φως από τις χαραμάδες των παντζουριών
αν έπεσα στο κρεβάτι στις 2 και γυρίζω πλευρά και σκέφτομαι τα πάντα
τι ώρα μπορεί να είναι τώρα
όλη αυτή η ενέργεια
όλη.αυτή.η.ενέργεια.
ένας δεύτερος εαυτός που θέλει να ανοίξει την πόρτα και να κατακτήσει τον κόσμο
ο ύπνος δεν του αρκεί
είναι 3.30
έχω κάνει ριβιού της μέρας που μόλις πέρασε, θολό πλάνο της μέρας που έρχεται, μια λίστα πραγμάτων που να λάβω υπόψιν μου για το γενικό στρατηγικό σχεδιασμό της κατά τα άλλα ανέμελης και όσαφέρνειοάνεμος ζωής μου.
αλλαγή πλευρού
αλλαγή πλευρού
ανάθεμά σας χέρια δεν ξέρω τι να σας κάνω
αλλαγή πάλι

δεν μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια κι ίσως είναι τα χέρια του κόσμου όλου που λείπουν από γύρω μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου