Μουσική Πρόκληση Τριάντα Εβδομάδων #01

Εβδομάδα 01: Το αγαπημένο σας τραγούδι.

Επειδή τα γούστα και οι προτιμήσεις αλλάζουν κατά καιρούς κι επειδή 
πάντα σε κάτι τέτοιες ερωτήσεις ξεχνάω συνήθως να  απαντήσω το προφανές, 
συμβουλεύτηκα το άη τιούνς μου. Το τραγούδι, λοιπόν, με το υψηλότερο "rating" αλλά και τις περισσότερες αναπαραγωγές στον υπολογιστή μου είναι το.. Talk Show Host των Radiohead.

Η αλήθεια είναι πως άρχισα να ακούω Radiohead κατά λάθος, όταν, για να προσεγγίσω έναν από τους πολλούς έρωτές μου, αποκρυτπογράφησα το γκράφιτι στο βιβλίο του της γεωγραφίας
που έλεγε "Motorhead". Βέβαια, μέχρι να πάω σπίτι οι Motorhead είχαν μεταπλαστεί -στο ερωτοχτυπημένο μου μυαλουδάκι- σε Radiohead. Το γεγονός αυτό συνέπεσε με την περίοδο που οι δεύτεροι είχαν κυκλοφορήσει το άλμπουμ In Rainbows και το House of cards έπαιζε σχεδόν παντού σαν φρέσκο κι εξωπραγματικό που ήταν. Το βιντεοκλίπ δε, είχε μαγέψει τα αθώα και άπειρα μάτια μου. Θυμάμαι να ζητάω από τον πατέρα μου να μου κατεβάσει το άλμπουμ (τότε ούτε το γιουτιούμπ δεν είχα μάθει ακόμα να χρησιμοποιώ) και δυο μέρες αργότερα να μου δείχνει ένα φάκελο γεμάτο μουσική. Στην πραγματικότητα είχα στα χέρια μου ολόκληρη την δισκογραφία του συγκροτήματος, την οποία και εξερεύνησα τα επόμενα χρόνια με μεγάλη προσοχή. Κάπως έτσι αγάπησα τους Radiohead και το Talk Show Host και το Anyone Can Play Guitar και το Creep και το Videotape και ...

Για την ιστορία, ποτέ δεν έριξα εκείνον τον τύπο και Motorhead δοκίμασα καιρό μετά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου